Zegarki Lacoste
Początki marki sięgają roku 1926 roku, a konkretnie wydarzeń z kortów tenisowych. Znany tenisista Rene Lacoste krytykował ówczesne stroje zawodników, w których występowali na słynnych turniejach. Długie rękawy i eleganckie stroje kojarzone z ekskluzywnością tenisa frustrowały wręcz Rene Lacoste. W 1929 roku zaprojektował wygodny strój sportowy do gry. Efektem jego starań była pierwsza koszulka „polo”. Nieszablonowy strój spotkał się z dużym uznaniem wśród innych tenisistów, ale również w późniejszym czasie ludzi niezwiązanych z tenisem. W 1933 roku Lacoste wraz ze swoim wspólnikiem Andre Gillierem otworzył firmę. Swoją popularność francuska marka zawdzięcza logotypowi aligatora. Logo zostało stworzone od przydomku Rene Lacoste „The Alligator”. Genezą przezwiska była skórzana teczka tenisisty, z którą często przychodził na kort. Twórcą grafiki był Roberta George, który wykonał ją na prośbę samego R. Lacoste. Koszulki „polo” były dopiero początkiem imperium modowego. W ciągu następnych lat firma rozpoczęła produkcję i sprzedaż obuwia, galanterii skórzanej perfum i oczywiście zegarków.
Francuska marka znana na całym świecie dedykuje swoje zegarki silnym niezależnym, eleganckimi jednocześnie usportowionym osobom. Siła charakteru, ambicja, inteligencja to cechy osób, które noszą zegarki Lacoste. Silną, niezależną jednostką, która uosabia wszystkie wymienione zalety jest Marcelina Zawadzka – miss Polonia 2011, znana modelka i prezenterka telewizyjna. Polska modelka została zaproszona do współpracy z marką Lacoste, jako pierwsza ambasadorka zegarków w 85-letniej historii marki! Wpływ na taką decyzję zarządu marki Lacoste miały cechy osobowości Polki, które idealnie odzwierciedlały klimat marki – sport i elegancja. Ambasador marki łączy dwa skrajnie różne światy tak samo, jak marka Lacoste. Oferta zegarków tej marki jest bardzo imponująca ponieważ zawarte w niej modele występują w różnych kolorach, które jednocześnie wpiszą się w oczekiwania wielu odbiorców. Jak wiadomo wiodącą barwą marki Lacoste jest zieleń, która dominuje w całej identyfikacji wizualnej brandu. Trudno ją jednak znaleźć w kolekcjach ubrań i akcesoriów pomimo tego, że producent oferuje klientom bardzo szerokie spektrum kolorów. W kwestii zegarków można wybierać wśród skrajnie inaczej nasyconych barwach. Dobrym tego przykładem są czasomierze damskie Lacoste w kolorze niebieskim, a także czasomierze Lacoste męskie granatowe. Na pozór są to oczywiste kolory, które każdy z nas jest w stanie sobie od razu wyobrazić, ale poznając asortyment tej marki, szybko można się przekonać jak wiele pięknych tonacji mają te barwy. Wiadomo jednak, że chłodne odcienie częściej wybierają mężczyźni, natomiast panie gustują w ponadczasowych rozwiązaniach, dlatego do flagowych fasonów w tym przypadku należą damskie zegarki Lacoste białe, czarne oraz różowe. Sporym zainteresowaniem cieszą się także czasomierze na bransolecie ze sportowymi tarczami w kolorze złotym albo srebrnym.
- 1
- 2