Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty:

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
3. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu oraz dołączyć wszytsko co się otrzymało wraz z zegarkiem.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

CRAZY TIME
DRĄG ADRIAN
AGNIESZKI 13/8
40-110 KATOWICE

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPENIA OD UMOWY
FORMUARZ ZWROTU
 


Wymiany:

Kupujący może dokonać wymiany towaru na inny po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym,
do 14 dni od otrzymania towaru pod warunkiem że towar jest w stanie nienaruszonym.
Na kartce napisać na jaki model mamy wymienić zegarek, dane do odesłana i kontaktu.
W przypadku jeśli towar będzie droższy klient zobowiązany jest dokonać dopłaty oraz dodatkowo wpłacić za koszt dostawy, jeżeli jest tańszy zwracamy róznicę w cenie obnizając o koszt dostawy - pieniądze przelewamy na konto (napisać na kartce i załączyć do przesyłki) 

Wymianę należy przesłać na adres:
CRAZY TIME 
DRĄG ADRIAN
AGNIESZKI 13/8
40-110 KATOWICE 


Reklamacje:

1. Towary oferowane przez naszą firmę objęte są gwarancją sprzedawcy – firmy Crazytime.pl lub gwarancją ich producenta.
Warunki gwarancji oraz uszkodzenia objęte/nie objęte bezpłatną naprawą gwarancją są wyszczególnione w załączonej karcie gwarancyjnej. Reklamowany towar proszę dostarczyć do serwisu – odpowiednio zabezpieczony wraz z informacją o problemie.

Przed wysłaniem zegarka do reklamacji proszę sprawdzić czy przyczyną jego nieprawidłowego funkcjonowania nie jest rozładowana bateria.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu, o jej zatwierdzeniu lub odrzuceniu zostaniecie Państwo poinformowani pocztą elektroniczną. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamacja automatycznie zostaje uznana na korzyść kupującego.

Szczegółowo o sposobie załatwienia reklamacji mówi rozporządzenie Rady Ministrów z 25 czerwca 2002 roku, w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży między przedsiębiorcami a konsumentami, obowiązujące od 1 lipca 2002 roku.

2. Powyższy punkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne/termiczne/chemiczne
- mechaniczne uszkodzenia kopert
- pęknięcia szkiełek
- ścieranie się powłok galwanicznych
- paski, bransolety, teleskopy
- wałek/koronka
- wniknięcie wody/pary do środka w przypadku zegarków nie wodoszczelnych:
 GINO ROSSI (wszystkie modele)
 CASIO (nie dotyczy 50m; 100m; 200m)
 TIMEX (nie dotyczy 100m; 200m)
 FOSSIL (nie dotyczy 10atm/100m)
 MICHAEL KORS (nie dotyczy 10atm/100m)
 Q&Q (nie dotyczy 10BAR; 20BAR)

- bateria – mimo, że większość zegarków kwarcowych posiada zamontowaną baterię nie jest ona częścią oferty i jej stan naładowania nie podlega roszczeniom oraz reklamacji.

Reklamacje należy przesłać na adres:

CRAZY TIME 
DRĄG ADRIAN
AGNIESZKI 13/8
40-110 KATOWICE

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
FORMULARZ REKLAMACYJNY
 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel